Propagačné materiály sú podstatou affiliate marketingu. Efektívnosť propagácie nie je vždy zaručená, ale využitie správnej marketingovej stratégie, venovanie pozornosti analýze a použitie toho správneho propagačného materiálu v tom správnom čase môže priniesť vysoké zisky a zvýšiť povedomie o značke.
Partnerské zľavové kupóny
Nákupy zákazníkov sú často motivované úsporou peňazí. Vzhľadom na tento fakt, úspešné e-commerce podniky by mali vždy ponúkať zľavové kupóny. Podľa štúdií zákazníci, ktorí dostanú kupóny, míňajú o 37% viac, ako by minuli bez nich.
V súčasnom prostredí elektronického obchodu, kde čoraz viac predajcov používa digitálne kupóny na propagáciu svojich produktov, je nevyhnutné skúmať nové spôsoby zdieľania kupónov. Najlepší spôsob, ako osloviť svoju cieľovú skupinu, je zdieľať s nimi zľavy namiesto opakovaného pridávania rovnakého typu kupónov. Pre maximalizáciu pôsobnosti a následného zákazníckeho záujmu je potrebné, aby obsah bol relevantný, aktuálny a vnímaný zákazníkom ako hodnotný.
Post Affiliate Pro vám umožňuje generovať kupóny alebo ich importovať zo svojho obchodného softvéru. V Post Affiliate Pro môžete prispôsobiť formáty kupónov pri ich generovaní a následne ich exportovať a importovať do svojho obchodného softvéru alebo spracovateľa platieb neskôr.
Smartlinks
Výraz smartlinks sa vzťahuje na špeciálny typ odkazu, ktorý umožňuje nastaviť inú cieľovú URL pre odkazy alebo bannery, ktorá sa bude meniť v závislosti od zariadenia, operačného systému alebo polohy zákazníka.
Post Affiliate Pro analyzuje viacero faktorov, vrátane geografickej polohy, zariadenia používateľa a ďalších prvkov, ktoré vám umožňujú presmerovať premávku podľa vašich preferencií.
Zdroje bázy znalostí
Bannery
Banner je jeden z najbežnejších typov reklamného materiálu používaného na propagáciu produktov, služieb alebo webových stránok. V reklame môžu byť bannery animované GIFy, obrázky alebo krátke videá, v závislosti od marketingovej stratégie spoločnosti. Zvyčajne ich nájdete na partnerských webových stránkach. Cieľom je nakoniec presmerovať návštevníkov na webovú stránku obchodníka.
Post Affiliate Pro ponúka rôzne propagačné materiály. Tu môžete vidieť zoznam možností bannerov, ktoré sú k dispozícii v Post Affiliate Pro:
Cieľom reklamy s využitím bannerov je zvýšiť viditeľnosť vašich produktov a služieb na internete a rozšíriť online prítomnosť vašej značky. Tento typ reklamy môže generovať záujemcov, ako aj povzbudiť ľudí vyskúšať vaše produkty alebo služby, prípadne sa prihlásiť na váš zoznam e-mailov. Navyše vám umožňuje znovu osloviť vašich potenciálnych zákazníkov, čo má za následok viac predajov v nasledujúcom fiškálnom roku.
Frequently Asked Questions
Ako si vyberať najlepší propagačný materiál?
Reklamné produkty môžu byť ovplyvnené rôznymi faktormi, ako sú potreby a záujmy vašich zákazníkov, marketingové ciele vašej organizácie, váš rozpočet, pozícia vašej značky a druh dosahu, ktorý hľadáte.
Ako propagovať produkty v affiliate marketingu?
Obchodníci vytvárajú propagačné materiály, ako sú bannery alebo jedinečné partnerské odkazy pre každú ponuku, a potom partneri zdieľajú tieto materiály/odkazy prostredníctvom blogov, sociálnych médií alebo webových stránok.
Aký je účel použitia propagačných materiálov?
Účelom propagačných materiálov je odlíšiť podnik od jeho konkurentov a zaujať potenciálnych zákazníkov.
Objavte bezproblémovú integráciu vášho e-commerce webu s Post Affiliate Pro. Využite našu bezplatnú službu integrácie, ktorá zahŕňa nastavenie sledovacích kódov, testovanie a prispôsobenie kampane podľa vašich požiadaviek. Začnite s bezplatnou skúšobnou verziou a nechajte náš profesionálny tím urýchliť váš affiliate marketing.
Chráňte svoje digitálne údaje pomocou pokročilých bezpečnostných funkcií Post Affiliate Pro. Ponúkame dvojstupňové overenie a ochranu pred podvodmi, ktoré chránia pred kybernetickými útokmi a podozrivými transakciami. Vyskúšajte teraz s bezplatnou skúšobnou dobou a zabezpečte svoje podnikanie efektívne a bezpečne.